hejsan svejsan

viktoria's perspektiv:
 
hej idag så började dagen vid 7 med frukost, för en gångsskull inte ensam, utan med en av dom som bor här, som tur är så kunde hon ju någorlunda bra engelska så att man kunde ha en konversation iallafall. men efter det så cyklade jag bort till praktiken och när jag kom dit så fick jag börja med att göra buketter. när jag var klar med det så fick jag tömma lite gammla planteringar och diska vaser. sen när det blev lunch dags så fick jag sluta för att det inte fanns tillräckligt med jobb för oss båda :/
så jag cyklade hem och åt min lunch, det visade sig att nathalie precis hade ätigt frukost när jag kom, så när vi var klara i köket så gick vi upp och hängde lite i vårt rum. för vi skulle åka och handla lite mat med eftersom det regnade så ville vi inte cykla i regn, så vi väntade tills tre och sedan åkte och handla. så jaa, det är nog allt spännande som har hänt mig idag ;) 
här kommer ett par få bilder:
 
 
 
 
 
nathalie's perspektiv:
I dag har det varit en slapp dag för mig ;) sovit till 12 typ och hann bara duscha och äta fukost sen kom vickan hem ;) efter stund åkte vi o handla o det var min måndag ;) 
 
sofia
2014-03-04 @ 22:34:19

vilka fina buketter :)

Svar: haha tackar :)
Viktoria Hellbrand




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0