lördag

hej!
 
idag så har jag (Viktoria) vart ledig medan Nathalie har jobbat. så vi började dagen med att äta frukost tillsammans vid 8.15 och sedan vid 8.30 så åkte Nathalie till praktiken och jag tog och kollade lite på film och efter det så fixade jag iordning mig. sen vid typ 12 så kom hon tillbaka för hon fick en liten rast och jag skulle ju följa med sen så vid kvart i ett så åkte vi tillbaka. men handledaren tyckte att vi kunde gå runt och kolla på karnevalen istället för det fanns inte så mycket att göra i butiken. så vi tog en promenad in till centrumet och såg en massa konstiga människor, som var utklädda till kor och gud vet vad. vi hittade en massa roliga butiker så imorrn ska vi tillbaka och shoppa massor. 
 
på vägen tillbaka till butiken så såg vi karneval tåget, det var ingenting som någon av oss sett innan så nu kommer lite bilder så att ni kan få se hur många såg ut. :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0