Merci och Hej då!

Hej alla ni som fortfarande läser :) vi orkade inte blogga i går så vi tar o skriver om gårdagen nu istället :)
 
Viktorias perspektiv:
 
hej, igår så var det min sista dag hos winand, så när jag kom dit så fick jag börja med att sopa golvet och lite utanför butiken. när det var gjort så skulle jag fortsätta på konstruktionen som jag började med i onsdags. jag höll på med det ända tills det att tråden tog slut. så vid två var jag klar och winand blev nöjd med den. så resten av dagen så stod jag och kollade på när han försökte att bygga ett fika bord. 
under hela dagen igår så var det en eller två kunder som kom in för att köpa något, lite konstigt tycker jag. jag menar hemma så kommer det ju folk istortsätt hela tiden, det kommer ju tillomed folk i snöstorm för att köpa sina blommor, men men..
 
så vid halv fem så sa han att jag kunde få gå hem för det är ju väldigt lugnt och finns inte så mycket för mig att göra, "no shit sherlook". så innan jag gick så gav jag honom en Merci chokladask från mig och nathalie som ett tack för att vi fick vara där, även om det inte alltid fanns något att göra så kunde han ändå få något ;)
så det är hur min gårdag var :)
 
Nathalies perspektiv:
Hej på er! :) I går så fick jag följa med Francis till hotelt och några bensinmackar för att lämna blommor :) Först åkte vi till besinmackarna som låg runt omkring Zwolle och lämnade blommor det höll vi på med från 9 till halv 1 då åkte vi tillbaka till butiken och åt lunch och efter det sen gick jag ut världens sötaste Micky :D o sen så skulle Francis, jag och Tessan åka ner till hotelt :) Det är ett ganska nybyggt hotel väldigt fint o troligen as dyrt också ;) Tessan och jag lämnade blommor i resturangen och i baren medans Francis lämnade lite större arbeten o lobbyn :) Efter att vi hade lämnat alla blommor så pratade Francis med Hotel ägaren om ett jobb som hon ska utföra i dag (lördag) hon ska göra blombuketter och arragemang med silkes blommor som sedan ska ställas ut i hotelt.
 
Allt material som Francis ska jobba med kostar 40.000 € så ja det säger väl kanske en del om hotelt... När Francis hade kollat klart på jobbet var kl halv 4 o det var dags att åka tillbaka till butiken, när vi hade städat ur vanen och fixat i ordning i butiken fick jag sluta för dagen! Dom på Business flowers fick en merci choklad ask i från mig o Viktoria som tack för att dom har tagit hand om oss, det har varit kul att få vara här i holland o det är lite tråkigt att åka hem men gud vad skönt det ändå ska bli att få komma hem :) <3 borta bra men hemma bäst <3
 

Micky <3
 
 
 
Francis arbeten :)
Plastblomma ;)
 
Utsikten ifrån där Fracis ska jobba ;)
Present från Business flowers :)
 
Här om ett år ska de bli ett Ikea ;)
Chocklad :D
 
 
Viktorias konstruktion :)
 
 
 
Francis super bil :D <3
   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0