passande rubrik

viktoria's perspektiv:
 
hejsas hoppsan idag så vare sista dagen för mig på business flowers zwolle, för imorrn så ska jag och nathalie byta ställen. så idag så fick jag börja med att fylla upp vatten i tyca 84 svå vaser, 8 höga smala vaser och 5 runda tjocka. när jag hade gjort det så fick jag fylla upp typ 40 hinkar med vatten till buketter som nathalie ska få göra. efter det så kom  det nya blommor som jag fick ta hand om. när det var klart så fick jag göra 5 stycken planteringar som skulle iväg till en shellmack. sedan så vare lunch och efter det så åkte vi bort till macken för att lämna lite buketter och planteringar. det är allt som jag har fått göra idag :) 
 
bilder:
 
 
nathalie's perspektiv:
Hej Hej! I dag var sista dagen på Winands butik o det avslutades med MASSA fika :o :D kaka o choklad saker :* fint vår väder och fick sluta lite tidigare så dagen avslutades mycket bra :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0