viktoria's dag!

hej, 
 
denna dag började bra, efter frukosten hade jag lite tid över så jag hann med att kolla på det nya avsnittet av pretty little liars :D sen vare dags att åka till praktiken. när jag väl kom dit så fick jag börja med att tvätta fönsterna, för ju det är ju sådant som florister gör -_-
när jag var klar med de så fanns det inget att göra så jag stod och kollade på medan winand höll på med några viktiga papper, sen efter det så gjorde jag lite planteringar och sedan så vare bara att kolla igen. sen vare lunch och efter det fram till typ två så stod jag och glodde ut i tomma intet. sen fick jag göra lite flera planteringar och när klockan blev fyra så fick jag börja med att surra ihop pinnar. så ja min dag har vart väldigt tråkig. det har nog bara kommit in typ 3 eller 4 kunder idag. 
och jo denna dag kunde ju ha vart lite roligare om man inte hade haft världens huvudvärk från helvetet skapad av djävulen själv. men nu kan det ju bara bli bättre :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0