Viktoria's dag!

hejsan svejsan :) 
 
denna dag kunde ju faktiskt ha gått bättre, det börja med att när jag gick ner och skulle äta frukost så far det fullt med folk som hade tagit allt bröd som fanns, allt pålägg, dom hade allt! så jag fick sitta ensam vid en litet bord typ under trappen och äta min frukost i fyctnad medan dom babblade på om allt och ingenting på antingen tyska eller hollänska. men iallfall sen så skulle jag ju åka bort till praktiken och när jag kommer dit så finns det inte en människa där, och dörren var låst. så jag väntade och väntade och frös igäl. sen en kvart senare så kom han och tyckte att det var  helt okej att vara sen och låta mig stå och frysa. så jag fick börja med att plocka ut alla möjliga sorters planteringar och dekorationer och typ trädgrenar som han har satt ner i vaser. när allt var utplockat så var det dags att snitta dom nya blommorna. när det väl var klart så var det dags för lunch och sedan plantera lite violer i korgar. sen så fanns det inget att göra så jag stod och glodde i någon timma innan vi kom på att jag kunde göra två buketter, så när jag hade gjort dem så fanns det inget att göra igen så jag stod och glodde lite till. så istortsätt ifrån fyra till sex så har jag inte gjort ett skit, och winand han har suttit vid sin dator och spelat harpan eller något likande, sen när vi började packa in allt igen så säger han att jag måste stanna lite längre för jag måste hjälpa honom att springa igång hans bil för att bateriet hade dött. och faanskapet ville ju inte starta, så de kom två till som hjälpte och efter typ 20 minuter så ger vi upp och jag fick gå hem, så vem vet han kanske står kvar där än...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0