Viktoria's perspektiv:

gick upp fem minuter innan larmet rinngde, tyckte inte att det vsr värt att ligga och dra sig i sängen. så jag gick ner och åt frukost och sedan gjorde jag iordning mig och åkte till praktiken. när jag kom dit så fick jag börja med att göra en krans som en kund hade beställt. när den var klar så fick jag diska all deras disk, det vill säga alla gamla mat-taldrikar och kafekoppar och sånt, sen fick jag diska ett par vaser. när all diskning var klar så var det dags för lunch och sedan fick jag göra två buketter och efter det så gjorde jag en till krans. det är allt som jag har gjort idag.
jag vill aldrig mer se björkris i hela mitt liv! jag har stått ute i den kalla luften och stått helt böjd för att få till den dära kransen, för att i holland så arbetar man ute om man kan har jag fått reda på. så inget mer björkris för mig tack!
 
 
Ulrika Invers
2014-03-13 @ 10:51:04

Hej! Det är så roligt att se och läsa om allt ni får uppleva! Jag skrattade åt alla bilderna från Amsterdam! Nathalie och Einstein - vilket härligt par! Ni är ju för underbara! Åh så mycket fina krokus som blommar hos er. Snart ses vi igen! Hoppas resan hem går bra och ingen otur är framme! Kram ulrika




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0