Woensdag! :)

 
Hej på er i dag på business floers i dag har det varit mycket att göra i dag :) Massa buketter o planteringar inför fredagen var tvungna att göras och "celofan" inslagningar i mängder skulle slås in också :o
Detta höll jag och Clarissa på med fram till Lunch då ville alla beställa tjockis mat o det tackar man ju aldrig nej till ;) så dagens lunch bestod av cheesburgare och pomme :D <3 Under efter middagen var det lite lugnare och då gick jag och Clarissa ut med butikenägarens hund Micky :D o han är SÅ SÖT jag dör! gjordens snällaste hund som INTE skäller ;) I love him..anyway efter det sen så fick jag ta kort på allt som vi gjorde under dagen passade då också på att fota Micky och dom andra tjejerna i butiken :) Det var allt ifrån mig doei :)
 
P.s Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi ska åka hem igen :)
 
 
 
 
Manchetten med blommor :)
 
 
Istället för en bladmanchett ;)
Mareiska, Tessa och Clarissa :)
 
 
 
 
 
 
 
Micky :D <3
 
Min tjockis mat O.o <3
 
 
Keukenhof en super fin blomsterpark tydeligen som jag VÄLDIGT gärna hade velat gå i...öppnar 20 mars kul!...
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0